Hotel Mania - Download Ost Hotel Mania

Drama muzikal sudah bukan satu idea yang baru. Walaupun sambutannya kurang baik tetapi ia tidak mematahkan semangat KRU Studios untuk menerbitkan drama muzikal mereka sendiri.

'Hotel Mania', drama muzikal 26-episod, arahan Nizam Zakaria yang juga penulis skripnya, membariskan nama-nama yang tidak asing lagi dalam industri hiburan tempatan – Anding Indrawani, Marsha, Dafi, Adam, Bob, Zain Ruffedge dan Ryzal. Dan yang lebih menarik, lagu-lagu yang akan dipersembahkan nanti adalah lagu-lagu popular ciptaan KRU.

Cerita bermula dengan Adiwira (lakonan Anding), seorang graduan dari Sarawak yang ke Hotel Mania untuk mencari bapa kandung yang tidak pernah ditemui.

Di Hotel Mania, Adiwira berkenalan dengan Girang (Dafi) yang menjalani latihan praktikal di situ. Kebetulan, hotel tersebut sedang mengadakan temuduga terbuka untuk pelatih-pelatih baru. Girang mencadangkan kepada Adiwira untuk menghadiri temuduga itu supaya dia mempunyai tempoh yang lama untuk menyelesaikan misi mencari bapa kandungnya.

Ketika bekerja di sana, Adiwira bertemu Emilia (Adeline Anthony) yang bertugas di bahagian spa & sauna. Emilia selalu dibuli Mar (Marsha), pekerja 'front desk' yang menaruh hati pada Adiwira.


Download Here : http://www.mediafire.com/file/yzedl5mzkdg/Ost Hotel Mania.mp3

 
barisan pelakon yang membintangi dalam drama hotel mania

0 comments:


 

Copyright © 2013 am suda All Rights Reserved