Perbanyakan Hartanah Internet

Entri kali aku nak cerita kat anda semua mengenai hartanah internet,
sebelum meneruskan topic, saya nak tanya anda semua, kamu ada berapa hektar atau ekar tanah? xde? ade?
bagi yang ada alhamdulillah. saya yang masih muda nie pun mak bapak saya dah bagi tanah, banyak la gak..boleh la buat rumah 5 hingga 6 buah..bagi yang tiada nie saya nak tunjukkan anda bagaimana mencari hartanah di INTERNET.

Pertamanya:

mempunyai website sendiri - bisnes kerepek ke, ebook resipi ke, maklumat ke?
atau tidak berkemampuan buat blog, (Blogspot, Wordpress dan lain - lain lagi)

Berapa banyak anda manage website atau blog anda? lagi banyak anda manage lagi banyakla hartanah anda..tapi perlu diingatkan disini bahawa apa salahnya anda meletakkan ruangan iklan di website atau blog anda seperti NUFFNANG, ADSENSE dan byk lagi la.kemudian jika anda rasa website anda or blog anda memang selalu dilawati oleh pengunjung apa salahnya anda jual tapak iklan..letak la harga murah ikut size banner

Kedua:

Social Network, Facebook, Myspace, Friendster, Tagged, dan macam - macam lagi.
dari sini anda boleh lah promote website atau blog anda tue..

Ketiganya:'

Ym dan seumpamanya..berapa ramai mahluk buat benda spam semata - mata nak promote website atau blog die..

aku rasa sampai disini jelah penjelasan aku..haha..

Sekian.





2 comments:

{ Miss Mirror a.k.a Sam } | Wednesday, March 3, 2010 at 5:20:00 PM GMT+8 said...

agak2 klu kita jual tapak iklan RM3 ada tak org sudi? Ko dah aplikasikan blom apa yg ko cerita ni AM? Jom kita buat skrg!! Tak perlu lesen kan benda tu? Tp kena ada tempoh tamat la.. klu seumur hidup..alamatla blog kita dh penuh dgn iklan mengalah entry kita sendiri...huh! rimas!

{ Kaligrafi Malaysia } | Friday, March 5, 2010 at 11:23:00 AM GMT+8 said...

Ko dah aplikasikan blom apa yg ko cerita ni AM?

belum lagi..
sekarang am sedang menanam TRAFFIC light di blog am bagi menambahkan lagi kesesakan di blog am nie..bile dah sesak..naik sikit value BLOG nie..


 

Copyright © 2013 am suda All Rights Reserved